środa, 8 maja 2013

Tak jakoś ...

Ostatnio niby wszystko jest ok ,ale jakby się waliło ,tak szczerze to już w końcu nie wiem jak jest .Pewnie mało was to interesuje więc dochodzę do konkretów ,mój rozdział pojawi się niebawem ale u mnie niebawem to piątek ,sobota coś w tym stylu bo tyle mam nauki że szooook ! ;< Byle do wakacji <33
No i to chyba tylko tyle z tych moich informacji ... a chwilka ! Myślę tak i myślę że te moje ostatnie rozdziały są jakieś drętwe i to chyba wina tego że przez ostatni czas przez pewną osobę moje samopoczucie nie jest zbyt dobre ,niby cały czas się śmieje i gadam jak to ja ; ) Ale dręczy mnie ten wzrok i zachowanie jak by ten KTOŚ nie mógł ze mną normalnie porozmawiać ;< Trochę mi smutno z tego powodu ,ale cóż z Tośką nie ma tak łatwo ,jestem mega optymistką i nie da mi się od tak zerwać uśmiechu z twarzy ;> Ale koniec z tymi smutami ,nie będę was dręczyć ,napiszcie w komentarzach czy dopracować lepiej posty ,bo tak mi trochę dziwnie jak czuje że coś jest nie tak ale nic na ten temat nie wiem .Jak okaże się to prawdą to wezmę człowieka do ściany ,która mi mąci w głowi i powiem "Zachowuj się normalnie ,bo nie mogę przez Ciebie normalnie pisać " xD I tego się trzymajmy dziewczyny z uśmiechem przez świat : )

Karol uśmiech : ) (Kumpel xD )

1 komentarz:

  1. Drętwe rozdziały ?! Proszę Cię, chyba sb ze mnie żarty robisz -.- Piszesz mega super koksu !!! ;D
    Naprawdę ! I nie mów nie !
    No to powodzenia z tymi testami ! ;* Ja też mam teraz pełno, bo za tydzień jadę na Zieloną i nauczycielom się przypomniało,że istniejemy ;p
    A co do zdjęcia to..,haha boskie ;*
    Czekam na new rozdział :*

    OdpowiedzUsuń