sobota, 4 maja 2013

Rozdział 13

Ćwiczyliśmy i ćwiczyliśmy ...Jerry nauczył mnie parę kroków ,które miałam powtarzać .Szło mi dobrze ,w końcu wyglądałam normalnie a nie jak wariatka .
Gdy zeszliśmy na dół była 21:15 ,sporo ludzi przyszło i z tego co widać to świetnie się bawiło
-Co wy tam robiliście? -zapytał Jack a Greca przytaknęła
-Jerry uczył mnie tańczyć -wyjaśniłam krótko a oni zrobili miny typu "Okey...? "
Całą imprezkę świetnie się bawiłam z resztą jak każdy ,no bo jak chillout u Kim Crawford może być nudny !
Na początku Jack tańczył z jakimiś laskami ,nie zwracałam na to zbytniej uwagi a raczej próbowałam nie zwracać ,długo nie musiałam czekać bo Brewer przyszedł do mnie po nie całym pół godzinie i nie odchodził na krok. Mój taniec z Jack'em przerwał Eddy z miejsca DJ
-Wielkie brawa dla gospodyni dzisiejszego wieczoru ,Kim Crawford !-wszyscy zaczęli klaskać i gwizdać ,złapałem wtedy kieliszek i naraz wypiłam całą zawartość
-Dobra Jack nie wiem jak ty ,ale ja ...-wskoczyłam na bombę do basenu
-BAWIĘ SIĘ ŚWIETNIE -Brewer zaczął się śmiać i podszedł do mnie by pomóc mi wyjść z basenu ,pociągnęłam go i wylądował ze mną w wodzie zaczęliśmy się śmiać ale doszliśmy do wniosku że trzeba się przebrać .Na szczęście Jack pomyślał że może dojść do takiego "wypadku" więc wziął ciuchy na przebranie. Poszłam do łazienki a mojego towarzysza zostawiłam w pokoju .Szybko się przebrałam i wyszłam z toalety Jack się jeszcze przebierał .Chłopak zdjął koszulkę a mnie zemdliło ,Kurdę on ma nie całe 16 lat i klatę jak jakiś koksu ,Boże ...!Może on też ma "sposób na depresje" ,wielki tors zniknął mi z przed oczu bo Brewer założył suchą koszulkę ,otrząsnęłam się i chwyciłam mokre ubrania z łóżka .Kiedy się obróciłam wpadłam na Jack'a ,zaczął mówić
-Kim ...-jego usta zbliżały się do moich i dzieliła je niebezpieczna odległość
-Jack,posłuchaj ...
-Nie ,Kim ! - chłopak wbił mi się w usta z taką mocą i taką namiętnością ,której do tej pory nie zdołałam zauważyć .Jego pocałunek przerwała Greca ,która właśnie wparowała do pokuj
-Serio ,Jack ?Serio ?ona wypiła - dziewczyna przewróciła oczami i złapał mnie za rękę i zaprowadziła do łazienki na dole po czym wyjęła mały flakonik
-Greca ,co to jest ?
-Olejek eteryczny .Takie małe czary mary ,na kaca i jak się podpijesz .-Po 10 minutach inhalacji czułam się jak nowo narodzona ,gości już nie było .Szczerze ?Nie dziwie się ,na zegarkach wybiła 3 rano .Kiedy wyszłyśmy na podwórko Milton i Jerry byli tak wstrząśnięci że śpiewali piosenki w basenie (modliłam się tylko żeby nie puścili mi pawia do wody) ,nie lepszy Eddy spał na sprzęcie DJ a Jack leżał na stole z głową w ponczu .Wow nieźle się zabawili przez te 10 minut .Milton i Eddy wylądowali w pokoju gościnnym a Jerry u Kevin'a .Został tylko Jack ,zeszłam na dół i spojrzałam na chłopaka .Nawet po pijaku jest mega przystojny
-Dobra Jack ,wstawaj -powiedziałam biorąc go pod ramię ,chłopak się mocno we mnie wtulił i zapytał
-Kim ....czemu ...ja ...ja...się ....-jego głowa opadła na moje ramię
-Rano pogadamy,a teraz chodź -z trudem weszliśmy na górę i położyła go na łóżku Kevin'a obok Jerry'ego ,Jack kiedy już leżał mocno złapał mnie za rękę i z zamkniętymi oczami zaczął mówić
-Kim ...bo...ja...Kim...ale...ja...naprawdę...Cię...-i zaciął się ,momentalnie zasnął .Tak bardzo chciałam żeby powiedział że mnie ...kocha ,nie wiem czemu ,czy ja zaczynam coś czuć do Jack'a?Typowego podrywacza ?
Siedziałam tam chyba jeszcze z 10 minut i bawiłam się włosami chłopaka ,złożyłam delikatny pocałunek na jego czole i poszłam do mojego pokoju w którym spała już Greca .
                                                              ***
Jestem trochę taki krótki ale jak widać kick już powoli zaiskrzył xD Mam nadzieje że się spodoba ,proszę o komentarze bo każdy z nich daje mi trochę radości ;*
Pozdrawiam Tośkaaa <33
Kocham męskie ciuchy ! <3 Szczególnie bluzy ;**

7 komentarzy:

  1. Ooooo !!! ;o
    Ty potworze ! xD Jack nie wyznał Kim uczuć, choć wiem, że chciał !! No mógł wytrzymać jeszcze 1 sekundę, a dopiero później zasnąć, a rano kissy kissy Kimmy ! Głupia jestem, wybacz ;*
    Bosko piszesz, rozdział cudowny :3 A ja nadal nie ogarniam, co oni robili przez te 10 minut xD Już to sobie wyobrażam xD
    Czekam na nn, pisz szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem potwór ze mnie niesamowity xD Ale uwielbiam trzymać ludzi w niepewności ,tak też jestem głupia wybacz ;*

      Usuń
  2. Cudnie jak zawsze.!!
    I ta szalona imprezka u Kim.!!
    Ale jak Jack mógł nie wyznać Kim uczuć.!!
    No jak.??? Nie no i tak Cię kocham.!! <3
    CZekam na nowy rozdział.!! :** <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział cudowny!!
    Nie mogę doczekać się next<33

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bardzo bardzo sie podoba w koncu coś z Kickiem sie dzieje :** nie mogę się nexta doczekać doawj szybko kochana :***
    pozdrawiam kwiatuszek :**

    wpadnij tez na mojego bloga :
    http://kickinit-pamietnik-kim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział ;3 ;* ! Serdecznie zapraszam na mojego bloga ;* ! :http://z-kopyta-jack-kim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń